Скільки реклами з'їв Львів за ніч?
26.11.13
З 22 на 23 листопада відбулась найемоційніша ніч в році - "Ніч рекламожерів". Холи театру ім. Марії Заньковецької були повними людей з апетитом до рекламних шедеврів та сміливим смаком до життя.

Це шоу не втратило своєї актуальності і після 30 років показу в різних куточках світу. Французький колекціонер Жан Марі Бурсіко підготував цього року особливе меню для любителів різних відчуттів. Глядачі смакували як делікатеси найвишуканішої реклами, так і щирі ролики соціальної, які не залишили нікого байдужим.

У перерві між сетами, "Ніч рекламожерів" насолоджувалась джазово-фольковими мотивами від гурту "Brio". Ведучим ночі був Влодко Лучишин. Пригощали "Львівські пляцки", "Пструг, хліб та вино" та "Львівська копальня кави".

Сміх, сльози, крик, овації, все це цілу ніч, у форматі клубу, не дало заснути цінителям рекламного мистецтва.

Fuck art. This is advertising!